You have no items in your shopping cart.

You have no items to compare.

Showroom De Koffiemachinezakelijk

U bent van harte welkom aan de showroom. Deze is alleen geopend op afspraak. 

Neem telefonisch contact op of stuur een e-mail middels het contactformulier met uw telefoonnummer, voor het maken van een afspraak.

 

Bestellen bij Dekoffiemachinezakelijk.nl

  1. Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.
  2. Vul uw adresgegevens in.
  3. Kies een betaalmethode.
  4. U ontvangt een e-mail als bevestiging van uw bestelling. We laten u ook per e-mail weten wanneer uw bestelling is verzonden.


Uw bestelling volgen

Als u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een tweede e-mail. Bij bestellingen die met de pakketdienst verzonden worden wordt er ook een track & trace code gestuurd. Hiermee is uw bestelling op de website van PostNL pakketten te volgen: Volg hier je zending

Als u een account heeft aangemaakt bij het plaatsen van uw bestelling, kunt u de status van uw bestelling ook bekijken door in te loggen op 'Mijn account'


Uw bestelling annuleren

U kunt een bestelling alleen annuleren als deze nog niet betaald is. Als een bestelling al betaald is (en op voorraad is) zit deze namelijk al in het afleveringsproces.

Annuleer een bestelling door een e-mail te sturen aan info@Dekoffiemachinezakelijk.nl en vermeld het ordernummer van de bestelling die u wilt annuleren. U vindt dit ordernummer in de e-mail die u heeft ontvangen na het plaatsen van uw bestelling.

Betalingsmogelijkheden

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:

iDeal

 

iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig. U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank.

iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.

Veiligheid & privacy

Uw persoonsgegevens worden verwerkt volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens en betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt.

Alle betalingen worden verzorgd door onze betalingspartner MultiSafepay. De servers van MultiSafepay zijn beveiligd volgens de PCI DSS requirements. PCI DSS staat voor 'Payment Card Industry Data Security Standard', en omvat 12 verplichtingen waaronder het gebruik van afdoende encryptietechnieken en het gebruik maken en structureel updaten van antivirussoftware.

Levertijd

De Koffiemachinezakelijk heeft alle artikelen die u via de webshop kunt bestellen op voorraad.

De artikelen `koffiebonen`, `accessoires´ en `reinigingsmiddelen` worden de dag na de bestelling en betaling verzonden.

De koffiemachines krijgen na de bestelling en betaling altijd nog een laatste check-up. Dit kan enkele dagen duren. Wij nemen altijd even contact met u op om kort te sluiten wanneer de koffiemachine wordt verzonden.

 

Bezorgmethode

De postpakketten worden aangeboden door "PostNL pakketten". U ontvangt na verzending van ons het track&trace nummer.

Op de website van PostNL kunt u uw zending volgen en bekijken hoe laat u de pakketchauffeur kunt verwachten: Volg hier je zending


Bezorging op een ander adres

Bent u bang dat u niet thuis bent? U kunt de bestelling ook op een ander afleveradres laten bezorgen. Zo kunt u de bestelling bijvoorbeeld op uw werk laten afleveren.

Verzendkosten

De verzendkosten voor de artikelen van de categorieën `koffiebonen`, `accessoires´ en `reinigingsmiddelen` binnen Nederland bedragen € 4,95.

De verzendkosten van koffiemachines variëren tussen € 6,75 en € 12,20. Dit varieert afhankelijk van het gewicht van de machine.

Retourneren

Dekoffiemachinezakelijk.nl staat achter haar producten. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over het artikel, dan kunt u deze zonder opgaaf van reden retourzenden. Het gaat hier bij alleen om nieuwe produkten. Dit moet wel binnen 14 kalenderdagen gebeuren en met inachtneming van onze algemene voorwaarden.

Het is hierbij belangrijk dat het product nog ongebruikt en compleet (dus in volledige nieuwstaat) is en in de originele verpakking zit. Beschadigde of onvolledige producten kunnen wij helaas niet terugnemen.

Verzendkosten worden nooit geretourneerd.